să începem!

Mhh..

Mhhmm..

Deci, nu sunt acest guru al blogurilor și nici nu mă ia tare inspirația la scris, dar.. hai să fiu și eu în trend și să trag un blog.

Nici nu știu în care categorie să îl bag, mh… lifestyle? …sau poate motivațional?… critic? Nu am idee, dar totuși cred că o să bag tot ce am eu în creieraș și tot ce mă mângâie pe inimioară.

Aș vrea totuși să mergem pe ideile care ne macină pe noi femeile: haine, sănătate, gătit și multe alte chestii în care ne regăsim și poate să ne motivăm de a fi noi înșine, să nu ne complexăm atât de mult și să ne iubim pe noi înșine, pentru că heeiii.. cine dacă nu noi?!

coverblogus

Leave a Reply

